بستنی ها در شکل های مختلف

در سراسر جهان بستنی در بین جمعیت زیر ۱۵ سال محبوبیت بیشتری دارد ،اگر چه بسیاری از مناطق جهان طرفداران قدیمی نیز دارد.این دسر معمولا بعدازظهر یا عصر ها به عنوان یک میان‌وعده مصرف می‌کنند.برخی از مصرف‌کنندگان آن را به دلیل داشتن انواع ویتامین‌ها و تامین انرژی به عنوان یک ماده‌ی اصلی در نظر می‌گیرند.تولید کنندگان بستنی با ارائه محصولات جدید و نوآورانه باعث تنوع در انواع بستنی می‌شود،با این حال در مناطقی از اروپا مردم در جست‌و‌جوی بستنی های ارزان تر هستند.در همین راستا در این مقاله به چند مورد متفاوت از انواع بستنی در جهان می‌پردازیم.

افشره یخی: نوعی بستنی یخی است بدون ثعلب و استابیلایزر که از آبمیوه طبیعی تهیه می شود ،مانند کولفی یا فالوده و…..

ملورین: ملورین بستنی نیست اما با استفاده از روغن‌های گیاهی ارزان‌تر اما از مواد لبنی برای قسمت پروتئین شیر در ترکیبات بستنی استفاده میکنند ،این نوع از دسر منجمد با داشتن ویتامین A ارزش بیولوژیکی برابری با بستنی معمولی دارد و به همین علت در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد.

پاروین: نوعی محصول شبیه بستنی است که در آن منشاء لبنی وجود ندارد ترکیبات لبنی مورد نیاز موجود در بستنی با ترکیبات سالم و گیاهی جایگزین شده است.

بستنی یخی: بستنی یخی نوعی شیرینی یخ‌‌زده یا نیمه منجمد است که با میوه یا آب‌میوه یا پوره درست می‌شود و اغلب با طعم دهنده های طبیعی یا مصنوعی تشکیل می‌شود.

گرانیتا: یک نوع بستنی یخی است که رگه های یخ به آسانی قابل مشاهده است .دلیل دیده شدن رگه های یخ در این بستنی این است که موقع انجماد بستنی خیلی کم همزده می‌شود.

بستنی ها در شکل های مختلف
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

All rights of this website belong to Perperuk Food.کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مواد غذایی پرپروک می باشد.جميع حقوق هذا الموقع تنتمي إلى شركة بربروك للمنتجات الغذائية.