روش ‌های تولید متفاوت بستنی

بستنی یک نوع دسر شیرین و گوارا است و از شیر، خامه، شکر، استابیلایزرها و طعم ‌دهنده های متفاوت تشکیل شده است. با این حال سرشار از قند و کالری است. برای تولید این دسر محبوب از دستگاه ‌های متنوع و مرسوم استفاده میکنند که میتوان به سه دسته کلی تقسیم کرد:

۱) تکنولوژی سنتی در مغازه‌‌ها و فروشگاههای داخل شهر مرسوم است . در این دسته از انواع دستگاه ‌های بستنی ساز برای تولید بستنی قیفی، بار‌ سفت‌ کن استفاده می ‌شود. استفاده از پودر ‌بستنی همراه با دستگاه‌ های بستنی ساز، یکی از آسان ترین روشهای تهیه بستنی در انواع و طعم های مختلف می‌باشد.

۲) تکنولوژی متوسط که اکثر کارخانه‌ های کوچک کشور از آن استفاده می ‌شود. استفاده از تجهیزات متنوع برای تولید بستنی در مقیاس کوچک صنعتی می ‌باشد.

۳) در آخر تکنولوژی در حد بالا که اکثر کارخانه‌ های بزرگ کشور از آن استفاده می‌ شود. محصولات این نوع از کارخانه ‌ها در جامعه شناخته شده است. این شرکت ‌های بزرگ که از توان مالی خوبی بر خوردارند، دستگاه‌ های تمام اتوماتیک تولید بستنی را از کشورهایی مانند آلمان، ایتالیا خریداری می ‌کنند.

امروزه علاوه‌ بر تولید بستنی توسط دستگاه‌ های بستنی ‌ساز، شما می توانید بستنی را در خانه خود درست کرده و از آن لذت ببرید. طرز تهیه بستنی در خانه، نکات ریز و فوت وفن ‌های فراوانی دارد. شما می ‌توانید به آسانی با تهیه پودر‌ های بستنی پرپروک، این دسر شیرین را درست کنید .

با توجه به شرایط کنونی جهان و رعایت نکات بهداشتی ،اگر بستنی به نحوه‌ ی رعایت اصول بهداشتی تهیه و بسته ‌بندی شود، منبع سرشاری از مواد انرژی زا و ویتامین‌ ها خواهد بود که باعث افزایش سوخت و ساز بدن و بالا بردن ایمنی بدن خواهد بود.

روش ‌های تولید متفاوت بستنی
The last comment and 4 other comment(s) need to be approved.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

All rights of this website belong to Perperuk Food.کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مواد غذایی پرپروک می باشد.جميع حقوق هذا الموقع تنتمي إلى شركة بربروك للمنتجات الغذائية.