طرز تهیه بستنی نرم با استفاده از پودر بستنی

بستنی نرم یا سرو سافت چیست؟

بستنی نرم یا سرو سافت که به نام یخ نرم نیز شناخته می شود، یک دسر یخ زده شبیه بستنی است، اما به دلیل ورود هوا در هنگام انجماد، نرم تر و متراکم تر است. سرو نرم از اواخر دهه 1930 در ایالات متحده به صورت تجاری فروخته شد.

طرز تهیه بستنی نرم

طرز تهیه بستنی نرم با استفاده از پودر بستنی

بستنی نرم یا سرو سافت که به نام یخ نرم نیز شناخته می شود، امروزه در کشور ما ایران هم با استقبال خوبی روبرو شده است. حالا می خواهیم طرز تهیه بستنی نرم را با پودر بستنی و دستگاه بستنی ساز به شما آموزش دهیم.

مواد لازم:

طرز تهیه بستنی نرم
دستورالعمل و طرز تهیه بستنی نرم:
  1. 900 میلی لیتر آب را در پارچ مخلوط کن بریزید و 500 گرم پودر بستنی بریزید.
  2. به مدت 5 دقیقه مخلوط کنید، مطمئن شوید که تمام پودر با آب مخلوط شده است.
  3. پودر میلو خود را آب کنید، 200 گرم پودر میلو را با 100 میلی لیتر آب داغ در هر کاسه ای استفاده کنید، پس از ذوب شدن در مخلوط بستنی بریزید و دوباره آن را مخلوط کنید.
  4. برای اطمینان از فرآیند پف کردن (ممکن است دستگاه شما دارای عملکرد پف کردن نباشد). مخلوط خود را بریزید و برای 10 دقیقه تا 15 دقیقه بعدی در چیلر نگه دارید، این مرحله را استراحت می نامیم.
  5. پس از 10 تا 15 دقیقه استراحت، مخلوط را را از چیلر بردارید و با یک وسیله مناسب شروع به هم زدن آن کنید. (برای اینکه مطمئن شوید پودر میلو در ته مخلوط نماند)
  6. لطفاً قبل از اینکه مخلوط را در قیف دستگاه خود بریزید، فرآیند تمیز کردن را ادامه دهید. بچه ها بستنی دوست دارند، پس مطمئن شوید که همه چیز بهداشتی باشد. لطفاً از پودر ضد عفونی کننده استفاده کنید.
  7. به آرامی مخلوط را در قیف دستگاه خود بریزید و روی عملکرد “Clean” کلیک کنید (اولین عملکرد FREEZE نیست).
  8. 2 تا 3 دقیقه صبر کنید تا مطمئن شوید که مخلوط بستنی میلو شما کاملاً در سیلندر مخلوط می شود.
  9. می توانید عملکرد “تجمیع” خود را روشن کنید. 20 دقیقه صبر کنید، و بعد از آن بستنی نرم شما آماده است، از بستنی خود لذت ببرید.

* ممکن است دستگاه بستنی ساز شما تنظیمات متفاوتی داشته باشد. برای عملکرد بهتر و طرز تهیه بستنی نرم به درستی، لطفاً از سازنده دستگاه خود کمک بگیرید.

برگرفته شده از مقاله https://www.rasaroyal.com/how-to-use-ice-cream-powder-with-machine/

The last comment and 5 other comment(s) need to be approved.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

All rights of this website belong to Perperuk Food.کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مواد غذایی پرپروک می باشد.جميع حقوق هذا الموقع تنتمي إلى شركة بربروك للمنتجات الغذائية.