آبمیوه ی طبیعی یا ان اف سی چیست؟

آبمیوه ی طبیعی NFC آبمیوه هایی طبیعی بدون هیچ مواد افزودنی حتی آب هستند ، در این آبمیوه به هیچ عنوان از کنسانتره استفاده نمی شود و همان آب میوه را بسته بندی و در اختیار عموم قرار می دهند.این روش به دلیل اینکه میوه هیچ حرارتی ندیده و مواد افزودنی به آن اضافه نشده است ، آبمیوه همان طعم و عطر واقعی و تازه را به شما میدهد.

آبمیوه ی طبیعی

نحوه ی تولید آبمیوه ی طبیعی NFC

برای تهیه ی آبمیوه های NFC نیز همانند آبمیوه های FC شست و شو داده می شوند و سپس وارد مرحله ی آبگیری می شوند. در این مرحله مانند مرحله ی قبل آب میوه بطور کامل گرفته می شود و اینبار مستقیما وارد مرحله ی پاستوریزاسیون شده و بعد از آن در بشکه هایی داخل سردخانه با دمایی منفی 18 درجه قرار می گیرد تا در زمان مناسب درون بطری ریخته شده و در اختیار عموم قرار گیرد.
این روش یکی از بهترین روش های تهیه ی آبمیوه است که کمترین آسیب را به ویتامین ها و طعم و عطر آبمیوه می رساند و در تمام فصول می توان همان طعم واقعی و تازه را برای شما به ارمغان آورد.

آبمیوه ان.اف.سی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

All rights of this website belong to Perperuk Food.کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مواد غذایی پرپروک می باشد.جميع حقوق هذا الموقع تنتمي إلى شركة بربروك للمنتجات الغذائية.