بررسی بازار جهان بستنی و تولید کنندگان پودر بستنی در جهان

بالاترین درآمد از بازار بستنی با گزارشات جدید در قرن ۲۰۲۱با داده‌‌های کشورهای برتر ۶۸ میلیون دلار تخمین زده می‌شود و در سال‌های آتی نیز به ۹۷ میلیون دلار پیش بینی می‌شود.بستنی در جهان با توجه به محبوبیت زیادش،یک محصول لبنی است که با هر دو قند طبیعی یا مصنوعی شیرین می‌شود.

در دسترس بودن بستنی‌های مختلف در طعم‌های متنوع ،یکی از دلایل رشد صنعت بستنی‌سازی است.پس در نتیجه مصرف‌کنندگان با پرداخت قیمت بستنی به نوبه خود باعث درآمد بازار بستنی را افزایش می‌دهند.

تولید‌کنندگان مطرح جهانی با درج ترکیبات عملکردی،طعم دهنده‌های عجیب و غریب در فرمولاسیون محصولات،دامنه محصولات خود را افزایش می‌دهند به عنوان مثال ،پودر بستنی یکی از محصولات نوین است که در زمان کم با کیفیت ترین بستنی را تحویل می‌دهد.

کانال‌های خرده فروشی مانند بستنی فروشی‌ها ،هایپرمارکت‌ها،به عنوان ابزاری برای بازاریابی جهانی عمل میکنندو باعث افزایش درآمد و افزایش سطح زندگی و در نتیجه باعث رشد بازار می‌شوند.

استفاده از پودر بستنی در جهان و نوآوری در محصولات بستنی در طعم‌های مختلف باعث رشد و توسعه‌ی بازار در سطح جهانی شده است.

بازار بستنی در آسیا و اقیانوسیه بیشترین نرخ رشد را داشته است و به همین دلیل افزایش تقاضا از کشور‌های در حال ظهور مانند هند ،چین ،اندونزی را داشته است.

از منطقه‌ی اروپا ،سوئد و انگلیس به دلیل تقاضای فرآیند منطقه از بازار های جذاب بستنی در جهان است.

یکی از مهم ترین بازار های جذاب بستنی در جهان استرالیا می‌باشد که تقریبا ده درصد از صنعت غذایی کل کشور را شامل می‌شود.

بررسی بازار جهان بستنی و تولید کنندگان پودر بستنی در جهان
The last comment and 3 other comment(s) need to be approved.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

All rights of this website belong to Perperuk Food.کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مواد غذایی پرپروک می باشد.جميع حقوق هذا الموقع تنتمي إلى شركة بربروك للمنتجات الغذائية.