درباره استابیلایزر ها و قوام‌ دهنده‌ ها

تولیدکنندگان پودر بستنی از انواع مختلف استابیلایزر‌ها برای بهبود ثبات طعم و مزه‌ی بستنی در دهان استفاده می‌کند. این استابیلایزر‌ها واکنش متفاوتی با سایر مواد دارند و ویژگی‌های متفاوتی برای بستنی و سایر محصولات فراهم می‌کنند. در این مقاله مروری کوتاه بر انواع قوام‌دهنده‌های مختلفی که در بستنی استفاده می‌شود، ارائه می‌کنیم.

گوارگام:
گوارگام از دانه‌های گوار استخراج می‌شود و در اصل یکی از اعضای خانواده حبوبات است که قرن‌ها در هند رشد کرده است.گوارگام در تولید بستنی به، افزایش ویسکوزیته ، کمک می‌کند. این ماده موجود در پودر بستنی ،با افزایش ویسکوزیته در بستنی ،باعث صاف بودن بافت و مقاومت در برابر ذوب افزایش می‌یابد.

لوکاست بین گام:
لوکاست بین گام از بذر درخت خرما در منطقه مدیترانه گرفته می‌شود. این ماده به عنوان ضخیم شدن و کنترل تثبیت عمل می‌کند.

ژلاتین:
ژلاتین ماده‌ای جامد ، بی‌رنگ و بی مزه است و از هیدروژن کلاژن درون پوست و استخوان حیوانات به‌دست می‌آید. این ماده عامل ژله‌کننده‌ای در صنایع مختلفی از جمله بستنی است.

کاراگینان:
عصاره خزه ایرلندی و یا سایر جلبک‌های قرمز است که در اصل از سواحل ایرلندی برداشت میشود .این ماده از زیر شاخه‌های سولفاته خطی به نام پلی‌ساکارید می‌باشد. کاراگینان به عنوان حجیم کننده و قوام دهنده و برای حفظ شکل ظاهری بستنی کاربرد دارد.

زانتان گام:
زانتان‌گام صمغی است که از تخمیر میکروبی به دست می‌آید .این ماده به رنگ سفید است و کاربرد اصلی آن غلظت‌دهنده ،افزایش‌دهنده ویسکوزیته است.

استابیلایزر نه تنها باعث قوام بستنی میشود، بلکه هزینه تولید بستنی را نیز کاهش می‌دهد.

شرکت پرپروک خدماتی مطلوب در زمینه‌ی تامین مواد اولیه با کیفیت و همچنین پودر بستنی در طعم‌های مختلف با قیمت مناسب است.با افتخار اعلام می‌کنیم که چندین سال است به صورت حرفه‌ای و تخصصی به مشتریان عزیز ارائه کرده و رضایت مشتریان را به دست آوردیم.

درباره استابیلایزر ها و قوام‌ دهنده‌ ها
The last comment and 5 other comment(s) need to be approved.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

All rights of this website belong to Perperuk Food.کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مواد غذایی پرپروک می باشد.جميع حقوق هذا الموقع تنتمي إلى شركة بربروك للمنتجات الغذائية.