درباره انواع مختلف بستنی بیشتر بدانیم

بستنی یک فرآورده‌ لذیذ است که معمولا یا برپایه شیر و یا بر پایه آب(میوه) تشکیل میشود و بین همه‌ ی مردم جهان یک دسر محبوب به شمار می‌ آید. قبل از هرگونه توضیحی یک سوال به ذهن می ‌آید. آیا همه ‌ی این بستنی‌ ها یکسان هستند؟ در سرتاسر جهان با توجه به ویژگی‌ های ظاهری ،طعم و احساس در دهان ،بستنی های متفاوتی وجود دارد که در زیر به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم.

درباره انواع مختلف بستنی بیشتر بدانیم

بستنی جلاتو:

جلاتو یک نوع بستنی ایتالیایی به شمار می‌ آید ،که این بستنی بر پایه شیر بوده و بدون خامه و تخم مرغ درست می‌شود. این ترکیب در بستنی باعث می‌شود که درصد چربی شیر بسیار کمتر از بستنی سنتی باشد. درست کردن بستنی جلاتو همراه با پودر ‌بستنی پرپروک همواره بافتی متراکم و ضخیم را به وجود می ‌آورد.

بستنی سوربتو:

سوربتو یک بستنی یخ‌ زده منجمد است که برپایه آب بوده و بیشتر احساس ترش در دهان احساس می‌ شود. برای تهیه سوربتو میتوانید از پودر های بستنی با کیفیت پرپروک در دستگاه‌ های بستنی ساز استفاده کنید. این بستنی از نظر بافت و طعم بسیار سبک می ‌باشد .بستنی سوربتو مناسب افراد رژیمی نیز می ‌باشد.

بستنی دوندورما:

این بستنی مختص به کشور ترکیه است و تنها ویژگی قابل توجه این بستنی خلاقیت بازی فروشنده در هنگام خرید است که باعث لبخند مشتری می ‌شود. یکی از ویژگی های دوندورما چسبندگی و دیر‌ آب شدن این بستنی است که شما هم در خانه و یا به‌ وسیله دستگاه بستنی ساز با پودر بستنی های پرپروک در طعم های مختلف کاکائویی ، وانیلی ، توت‌ فرنگی و…به راحتی آماده کنید .

ما در این مقاله به سه نوع از بستنی ‌های معروف جهان پرداختیم، با این حال ترکیبات مورد نیاز برای تهیه بستنی ثابت هستند و تفاوت آن ها در افزودنی های متفاوت است .شما میتوانید با خرید مواد اولیه و پودر های با کیفیت پرپروک باعث افزایش تنوع و فروش در فروشگاه خود شوید.

The last comment and 4 other comment(s) need to be approved.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

All rights of this website belong to Perperuk Food.کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مواد غذایی پرپروک می باشد.جميع حقوق هذا الموقع تنتمي إلى شركة بربروك للمنتجات الغذائية.